جدیدترین مطالب

چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:,

با ناخن های شکننده خداحافظی کنید

غلب بانوان و دختر ها برای داشتن  دست هایی زیبا ناخن های خود را بلند می کنند اما مشکل اصلی این است که این بلند کردن ناخن ها سبب خشک شدن و شکننده گی آنها می شود و ممکن است با کوچک ترین فشار ناخن خورد شده و فرد مجبور به کشیدن ناخن از بیخ شود. برای درمان این مشکل با ما همراه باشید.

چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:,

باوررهای غلط درباره سفید شدن مو ها

جلو گیری از سفید شدن مو ها امروزه از دغدغه های اصلی افراد میان سال است زیرا که مشخص ترین نشانه از کهولت سن را می توان سفید شدن مو ها دانست. عهده ای را این باورند که اگر موی سپید را بکنی افراد آنها افزایش خواهد یافت و فراگیر خواهند شد اما واقعا این گونه است.

چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:,

درمان های خانگی برای سرفه های شدید

سرفه‌های کهنه و مزمن با کمک برخی درمان های خانگی قابل درمان هستند برای رفع انواع سرفه می توانید از برخی روش های موثر کمک بگیرید دران سرفه نیازمند پرهیزات غذایی مختلف است نوشیدنی های گرم نیز برای درمان سرفه بسیار مناسب هستند برخی حساسیت های فصلی می توانند باعث شدت یافتن سرفه شوند .

چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:,

به این علت؛ خواب زیاد در روز تعطیل ممنوع!

بیشتر ما وقتی چهارشنبه از راه میرسد و ما نسبتا خسته از رختخواب بیرون میام، به خواب جمعه فکر میکنیم و دلمان را برای خوابیدن در این روز صابون میزنیم. اما دریغ از اینکه این عادت ما ساعت طبیعی خواب ما را بهم میزند و این باعث میشود ما در روزهای هفته کرخت و بی حوصله باشیم؛ با این حال خیلی‌ها خواب آخر هفته را بعد از چند روز کار زیاد، حیاتی و لازم می‌بینند اما حالا پزشکان هشدار می‌دهند که بهتر است روز تعطیل آخر هفته در رختخواب نمانید.