جدیدترین مطالب

دو شنبه 19 مهر 1395برچسب:,

پوست تان خراب میشود،با این باورهای اشتباه

 

خراب شدن پوست

 

در این زمانه که مردم ظاهربین شده اند،مردم هر کدام در حال رسیدگی به صورت شان هستند و بجز عمل بینی و دیگر عمل ها باید به پوست صورت هم دقت کرد.در مورد پوست صورت نکات و نظریه هایی تا کنون ارائه شده که برخی از آن ها موثر بوده است،اما باورهای اشتباهی میان مردم پخش شده است که پوست را خراب میکنند.

دو شنبه 19 مهر 1395برچسب:,

با تغدیه مناسب پوست خود را ترمیم کنید

 

bazsazie_poost_bade_safar

بدن انسان برای ترمیم بافت ها و اعضای تخریب شده خود به موادی نیاز دارد تا بتواند از تجربه و متابولیسم آنها به ترمیم بافت های آسیب دیده بپردازد. از رو مواد خوراکی مصرفی در زمان آسیب دیدگی ها اهمیت بسیاری دارد. در ادامه مطلب با دکتر سلام همراه باشید.

دو شنبه 19 مهر 1395برچسب:,

خانم های باردار و تلفن همراه و وای فای

 

pregnant-woman-texting

 

تلفن همراه برای بانوان چه مضراتی به همراه دارد جنین آن ها را در معرض چه آسیب هایی قرار میدهد امواج تلفن همراه و وای فای چگونه بر جنین تاثیر خواهند گذاشت پزشکان معتقدند این امواج باعث ایجاد عقب‌ماندگی ذهنی جنین ,  مشکلات رفتاری در کودکان ,  بیش‌فعالی ,مشکلات ارتباطی وی با دیگران خواهند شد پس بهتر است در این دوران کمتر از این وسایل هوشمند استفاده کنید.

 

 

اگر جنین طی این مدت در معرض اشعه قرار بگیرد دچار نقایص هنگام تولد و عقب‌ماندگی ذهنی می‌شود، کاهش رشد و آسیب‌های شدید مغزی جنین از عوارض تماس هستیم با اشعه ایکس در این مدت زمان از بارداری است.