جدیدترین مطالب

یک شنبه 15 اسفند 1395برچسب:,

از آسیای سوم بیشتر بدانید

آسیای سوم

 

هر فردی در بین هجده تا بیست و پنج سالگی دارای دندان عقل میشود و این دندان نام آسیای سوم را در میان دندانپزشکان به خود اختصاص داده است.اکثر افراد وقتی که دندان عقل در دهان شان می روید آن را از دهان خارج میکنند،دلیل این کار چیست؟آیا وجود این دندان در دهان سبب میشود سایر دندان ها خراب شوند؟

 

یک شنبه 15 اسفند 1395برچسب:,

اکثر عوارض چهارشنبه سوری جبران ناپذیر هستند

چهارشنبه سوری

 

 

آخرین چهار شنبه هر سال را چهارشنبه سوری مینامند و شب چهارشنبه سرخ هم دیگر نام چهارشنبه سوری میباشد.چهارشنبه سوری از جشن های کهن ایرانی به حساب می آید و در این شب مردم شادی خود را به هر نوعی ابزار میکنند که البته برای برخی خانواده ها این شادی به غم تبدیل میشود و شبی غم انگیز به جا خواهد ماند.

 

 

 

 

یک شنبه 15 اسفند 1395برچسب:,

جالب ترین عمل های زیبایی در جهان

 

تغییر سبک زندگی و مد گرایی یکی از عوامل مهم در افزایش جراحی های زیبایی می باشد که طبق مطالعه جدید بیش از نیمی از عمل های جراحی پلاستیک به دلیل الگو برداری و تقلید از مدل صورت و ظاهر افراد مشهور و سرشناس به ویژه بازیگران می باشد. این روزها زیر تیغ رفتن برای زیبا شدن به اشتباه عرف شده است، موضوعی که می تواند آغازگر یک اتفاق تلخ پس از یک شادی زود گذر باشد، هر عمل جراحی عوارض خاص خود را دارد، حال آنکه بی دلیل چرا برخی از افراد با اطلاع از این موضوع برای زیبا شدن زیر تیغ جراحی می روند جای سوال دارد، زمانی که با این دست از افراد هم کلام می شوید پی می برید که الگوی بسیاری از آنها هنرپیشه ها و بازیگران هستند.

یک شنبه 15 اسفند 1395برچسب:,

مهم ترین دلایل سرگیجه را بشناسیم

 

بیشتر افراد در طول زندگی خود حداقل یکبار سرگیجه را تجربه کرده اند.یکی از شایع ترین دلایل مراجعه افراد به پزشک سرگیجه است.سرگیجه می تواند باعث شود شما از بسیاری کارهای روزمره خود باز بمانید.این در حالی است که به ندرت سرگیجه نشان دهنده ی یک بیماری است.در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد سرگیجه در اختیار شما قرار دهیم و به بیان روش های درمان آن بپردازیم.

یک شنبه 15 اسفند 1395برچسب:,

۶ چیز در مورد رنگ خون قاعدگی و سلامتی شما

 

دوره ی قاعدگی شما می تواند در مورد سلامتی شما چیزهایی به شما بگوید. در سال گذشته طبق گزارشی، متخصصان زنان و زایمان یک کالج آمریکایی، توصیه کردند که این مورد یک علامت حیاتی فشار خون، نبض و درجه ی حرارت می باشد زیرا علاوه بر این که به شما می گوید باردار هستید یا نه، درباره ی سلامت هورمون های شما نکات کلیدی ارائه می کند. آن چه که برای یک زن طبیعی باشد، برای دیگری ممکن است طبیعی نباشد.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 63 صفحه بعد